Tuesday 26 April 2011

Story about my two sons...

Dlm keadaan bersantai ni....hehehehehe~!!(bkn xder keje cuma kurenggg la)...boleyla aku terus blogging lagik...best lak aku rase....heheheheh~!!nk story about my two kids...hero dua-dua ni...dorg la penyebab aku terus berada kt muka bumi ini...Noor Adzan Irfan (Chokie)...umur dah 5 tahun...dah sekolah dah pun...genius aulad seri permaisuri...Aku syg sgt kt chokie ni sbb dari mase dier pantang aku dah jaga dier...mmg dier sgt rapat dgn aku....Sorg lagi Noor Adzim Ikhwan (Charlee)...umur dah dkt 2 tahun...to be honest mmg dh byk salah aku kt anak aku no.2 ni...memula aku kurang sgt bg perhatian kt dier for some kind of reason....but by the end i know that deep inside in my heart mmg aku syg sgt kat my second son ni...Noor Adzim Ikhwan...dikesempatan ni ayah nk mintak maaf  atas kesalahan ayah dulu....ayah syg sgt pada kamu....Kamu berdua lah hidup dan mati ayah....Semoga kalian berdua akan terus menyayangi ayah...insyaallah...

No comments:

Post a Comment